2017年9月13日水曜日

LANY - Super Far (translated into japanese/和訳)

LANYは最近人気が出てきたような気がします。
ぜひ皆さんのプレイリストにも加えてみてくださいね!



LANY - Super Far


Up all night on my mind got me thinking
一晩中 考えてしまったよ
Wanna stay, can you give me a reason
まだここに居たいのなら 僕にその理由を教えて
I don't think so, I don't think so
僕はそうじゃないから
I'm in love with someone but I'm not sure
僕は 誰かに恋をしてるんだけど それが誰かはわからない
She can love someone back the way they love her
彼女は 自分を好きでいてくれる人を好きになるんだ
I don't think so, I don't think so
僕はそうじゃない そうじゃないんだ

Don't be mean if you wanna go
わざわざ 僕に強く当たらなくったって
You can leave and leave my heart alone
君は僕を残して去ることもできるんだ

Waking up to nothing when you're super far from home
君がとてつもなく離れた場所にいると 何にも気付かない
And I watch you fall asleep at night and lay there on my own
君が眠るのを眺めて 僕もその隣で横になる
Got me begging for affection
僕が君に愛情を求めていても
All you do is roll your eyes
君はただ呆れるだけ
Broken down, I've had enough
僕はもう十分傷ついたんだ
If this is love I don't want it
これを愛というのなら 欲しいとは思わないよ

Give it time, c'mon babe it's been ten months
ゆっくりでいいんだ
あれからもう10ヶ月も過ぎたから
You should know, do you know, know what you want
君は自分が本当に欲しいものを分かってるつもりなんだろうけど
I don't think so, I don't think so
君は何も分かってないんだよ
Make it work know it hurts but I'll go there
傷つくのを分かった上で 僕も頑張るから
Do the same can you show me that you care
僕と同じようにして
君もちゃんと考えてるってところを見せてよ
God I hope so but I don't think so
君がそうであって欲しいと思うけれど
正直なところ そうは思わない

Don't be mean if you're here for good
ずっとここにいるのなら そんなに僕に強く当たらないで
I'm gonna need a little more from you
僕はまだ 君を必要としているから

Waking up to nothing when you're super far from home
君がとてつもなく離れた場所にいると 何にも気付かない
And I watch you fall asleep at night and lay there on my own
君が眠るのを眺めて 僕もその隣で横になる
Got me begging for affection
僕が君に愛情を求めていても
All you do is roll your eyes
君はただ呆れるだけ
Broken down, I've had enough
僕はもう十分傷ついたんだ
If this is love I don't want it
これを愛というのなら 欲しいとは思わないよ
All my friends keep saying that I'm way too good to you
僕の友達はみんな口を揃えて
僕は君にはもったいないって言うんだ
But my heart is so invested I don't wanna face the truth
でも僕の心はもういっぱいいっぱいで
君の本当の気持ちと正面から向き合いたくないんだ
I'm not happy and you know it and you still don't even try
僕が幸せじゃないのを分かっていて 君は何もしないから
Broken down, I've had enough
僕はもう十分傷ついたんだ
If this is love, I don't want it
これを愛というのなら 僕はいらない

0 件のコメント:

コメントを投稿