2017年9月13日水曜日

Avicii - Lonely Together ft. Rita Ora (translated into japanese/和訳)

この曲は最近よく聴いています!
聴いたらすぐにAviciiの曲だと分かるような、Aviciiらしい一曲ですよね。



Avicii - Lonely Together ft. Rita Ora


It's you and your world and I'm caught in the middle
あなたとあなたの世界の狭間に私はいる
I caught the edge of a knife and it hurts just a little
ナイフの先に触れてしまったから 少し痛むわ
And I know, and I know, and I know, and I know that I can't be your friend
ちゃんと分かってる
自分があなたの友達になれないってことは
It's my head or my heart, and I'm caught in the middle
どうすればいいのか分からなくて 私は動けなくなっているの

My hands are tied, but not tied enough
私の手は不自由だけど まだ動かすことはできる
You're the high that I can't give up
あなたが高いところにいるから 私は諦められないわ
Oh lord, here we go
このまま行くわよ

I might hate myself tomorrow
明日 きっと 私は自分のことが嫌いになるんだろうけど
But I'm on my way tonight
今夜は自分がやりたいことをやるわ
At the bottom of a bottle You're the poison in the wine
あなたは ワインの入った瓶の底の毒
And I know
分かってる
I can't change you and I
今更 私たち2人を変えることは出来ないって
I won't change
だから 私は変わらないわ
I might hate myself tomorrow
明日 きっと 私は自分に嫌気がさすんだろうけど
But I'm on my way tonight
今夜は自分がやりたいようにやるわ

Let's be lonely together
あなたと2人で 孤独になりたいわ
A little less lonely together
ほんの少しの孤独を 一緒に味わいたいのよ

Eyes wide shut and it feels like the first time
目を閉じるれば
まるで初めてのような感覚になる
Before the rush to my blood was too much and we flatlined
あまりにも血が流れ出てしまって 私たちが死んでしまう前から
And I know, and I know, and I know, and I know just how this ends
ちゃんと分かってる
この先にどんな結末が待っているのか
Now I'm all messed up and it feels like the first time
今の私はすごく混乱していて 
まるで初めてように感じるわ

I might hate myself tomorrow
明日 きっと 私は自分のことが嫌いになるんだろうけど
But I'm on my way tonight
今夜は自分がやりたいことをやるわ
At the bottom of a bottle You're the poison in the wine
あなたは ワインの入った瓶の底の毒
And I know
分かってる
I can't change you and I
今更 私たち2人を変えることは出来ないって
I won't change
だから 私は変わらないわ
I might hate myself tomorrow
明日 きっと 私は自分に嫌気がさすんだろうけど
But I'm on my way tonight
今夜は自分がやりたいようにやるわ

Let's be lonely together
あなたと2人で 孤独になりたいわ
A little less lonely together
少しの孤独を 一緒に味わいたいのよ
Let's be lonely together
あなたと2人で 孤独になりたいわ
A little less lonely together
ほんの少しの孤独を 一緒に味わいたいのよ

My hands are tied, but not tied enough
私の手は不自由だけど まだ動かすことはできる
You're the high that I can't give up
あなたが高いところにいるから 私は諦められないわ
Oh lord, here we go
このまま行くわよ

I might hate myself tomorrow
明日 きっと 私は自分のことが嫌いになるんだろうけど
But I'm on my way tonight
今夜は自分がやりたいことをやるわ
At the bottom of a bottle You're the poison in the wine
あなたは ワインの入った瓶の底の毒
And I know
分かってる
I can't change you and I
今更 私たち2人を変えることは出来ないって
I won't change
だから 私は変わらないわ
I might hate myself tomorrow
明日 きっと 私は自分に嫌気がさすんだろうけど
But I'm on my way tonight
今夜は自分がやりたいようにやるわ

Let's be lonely together
あなたと2人で 孤独になりたいわ
A little less lonely together
少しの孤独を 一緒に味わいたいのよ
Let's be lonely together
あなたと2人で 孤独になりたいわ
A little less lonely together
ほんの少しの孤独を 一緒に味わいたいのよ
A little less lonely now x3
ほんの少しの孤独を x3

0 件のコメント:

コメントを投稿