2018年3月8日木曜日

King Princess - 1950 (translated into japanese/和訳)

King Princess - 1950






I hate it when dudes try to chase me
男子に追いかけ回されるのは大嫌いだけど
But I love it when you try to save me
あなたが私を守ろうとしてくれるのは大好き
'Cause I'm just a lady
だって私は1人の女性だから
I love it when we play 1950
それに 2人で1950年を再現するのも好き
It's so cold that your stare's 'bout to kill me
外は寒くて
あなたの視線に私は殺されてしまいそう
I'm surprised when you kiss me
あなたにキスされるたびに驚いてしまうの

So tell me why my gods look like you
ねえ 教えて
どうして私の神様はあなたに似ているのか
And tell me why it's wrong
どうしてそれが間違っているのかってことも

So I'll wait for you, I'll pray
あなたを待ってるわ
祈りながら
I will keep on waiting for your love
あなたの愛を待ち続けながら
For you, I'll wait
あなたを 
私は待つの
I will keep on waiting for your
あなたとあなたがくれるであろう愛を

Did you mean it when you said I was pretty?
私のことを綺麗だって言ってくれた時
あなたはほんとにそう思ってた?
That you didn't wanna live in a city
あなたはこんな街には住みたくないって
Where the people are shitty?
この街の誰もが嫌なんだって言ったわね
I like it when we play 1950
私は“1950”2人で聴くのが好き
So bold, make them know that you're with me
だから 彼らにも分かるように
あなたは私と一緒にいるんだって知らせようよ
Stone cold, will you miss me?
私のことを恋しく思ってくれてる?

So tell me why my gods look like you
ねえ 教えて
どうして私の神様はあなたに似ているのか
And tell me why it's wrong
どうしてそれが間違っているのかってことも

So I'll wait for you, I'll pray
あなたを待ってるわ
祈りながら
I will keep on waiting for your love
あなたの愛を待ち続けながら
For you, I'll wait
あなたを 
私は待つの
I will keep on waiting for your
あなたとあなたがくれるであろう愛を

x2
I hope that you're happy with me in your life
私といるあなたがどうか幸せでありますように
I hope that you won't slip away in the night
あなたが夜 私の元から去っていませんように

I hate it when dudes try to chase me
男子に追いかけ回されるのは大嫌いだけど
But I love it when you try to save me
あなたが私を守ろうとしてくれるのは大好き
'Cause I'm just a lady
だって私は1人の女性だから

So tell me why my gods look like you
ねえ 教えて
どうして私の神様はあなたに似ているのか
And tell me why it's wrong
どうしてそれが間違っているのかってことも

So I'll wait for you, I'll pray
あなたを待ってるわ
祈りながら
I will keep on waiting for your love
あなたの愛を待ち続けながら
For you, I'll wait
あなたを 
私は待つの
I will keep on waiting for your
あなたとあなたがくれるであろう愛を




0 件のコメント:

コメントを投稿