2018年3月13日火曜日

Harry Styles - Anna (translated into japanese/和訳)

まだライブで演奏されただけの曲なのでもしかしたらまた変更するかもしれないですが、とにかくファンとしてこの曲を訳せて良かったです。
海外のサイトではこの曲をlovelorn song(切ない片思いの曲)だと表現しているところもありました。果たしてこのAnnaというのは誰のことなのか、後々わかると思いますが、今はまずこの曲の正式なリリースを待ちましょう!


Harry Styles - Anna


Don’t know where you’re laying
君がどこで寝ているのかは分からないけど
Just know it’s not with me
隣にいるのは僕じゃないってことは分かってる
Don’t know what I’d tell you if
君に何て言ってしまうか想像もつかない
I passed you on the street
もし君と道ですれ違ったら

I don’t want your sympathy
君に気持ちを分かって欲しいわけじゃない
But you don’t know what you do to me
でも君は自分が僕に何をしてるのか知らないんだ
Oh, Anna!
Every time I see your face
君の顔を見るたび
There’s only so much I can take
君への想いは大きくなっていく
Oh, Anna!

Don’t know how you taste when there’s
君はどう感じるのかな
Smoke in your perfume
君の香水に煙が混じってたら
Chew me up and spit me out
君が愛してくれるならそれでいい
Nothing left to lose
僕は何も怖くないよ

I don’t want your sympathy
君に気持ちを分かって欲しいわけじゃない
But you don’t know what you do to me
でも君は自分が僕に何をしてるのか知らないんだ
Oh, Anna!
Every time I see your face
君の顔を見るたび
There’s only so much I can take
君への想いは大きくなっていく
Oh, Anna!

(Anna, you don’t know...)

I don’t want your sympathy
君に気持ちを分かって欲しいわけじゃない
But you don’t know what you do to me
でも君は自分が僕に何をしてるのか知らないんだ
Oh, Anna!
Every time I see your face
君の顔を見るたび
There’s only so much I can take
君への想いは大きくなっていく
Oh, Anna!

Hope you never hear this
君がこの曲を聴いて
And know that it’s for you
君に向けた曲だってことに気付きませんように
I don’t know what I’d tell you if
君に何て言ってしまうか想像もつかないんだ
You ask me for the truth
もし君が僕の本当の気持ちを知りたいと言ったら

I don’t want your sympathy
君に気持ちを分かって欲しいわけじゃない
But you’ll never know what you do to me
でも君は自分が僕に何をしてるのか知らないんだ
Oh, Anna!
Every time I see your face
君の顔を見るたび
There’s only so much I can take
君への想いは大きくなっていく
Oh, Anna!

Well I guess it would be nice
ああ 良いに違いないよ
If I could touch your body
もし君の体に触れられたなら
If I could touch your body
もし僕が君の
If I could touch your body
君の体に
If I could touch your body
触れられたなら

I don’t want your sympathy
君に気持ちを分かって欲しいわけじゃない
But you’ll never know what you do to me
でも君は自分が僕に何をしてるのか知らないんだ
Oh, Anna!
Every time I see your face
君の顔を見るたび
There’s only so much I can take
君への想いは大きくなっていく
Oh, Anna!




0 件のコメント:

コメントを投稿