2017年8月27日日曜日

Mura Masa - Love$ick ft. A$AP Rocky (translated into japanese/和訳)

A$AP Rockyをフューチャリングに迎えたMura Masaの人気曲の和訳です!
今回、和訳するにあたって、誰もがおそらく学校では習わないであろうスラングがたくさん出て来ました。例えば"I'm siping Pro"のところでいうと、"sip""オーラルセックス"という意味があり、そこから飛んで、"Kermit the Frog"はセサミストリートに出てくるパペットの他に、ロンドンの人たちのスラングで"bog"いわゆる沼という意味もあるそうです。

ぜひアンケートにもご協力ください!詳しくは私のTwitterのピンツイートをご覧ください!注意事項もお忘れなく!

リクエストも残す日にちは僅かとなりました!


Mura Masa - Love$ick ft. A$AP Rocky

Please man, pretty please
頼むから
With a cherry on top, can you please—?
お願いだ

The weather cold, the weather so
外は寒いから その寒さのせいで
Chill Chilly Willy penguin feather roll
俺の毛に包まれたあそこも 冷え切ってる
Cause I'm sipping Pro, yeah, that meth is pro
だって今 俺は 金で雇った女とヤッてるんだ
良い具合にシャブが効いてるよ
Promethazine, yeah, a stepping stone
プロメタジン それは たかが手段
Oh, they acting up? Get your weapon drawn
シャブが効いてないのか?
とりあえず 舌を抜いてくれよ
They only killing time, another second gone
これはただの暇つぶし
終わればすぐに別の場所に行くんだ
I heard your man ain't home, now you melatone
君の彼氏は家にいないんだろ
今の君は メラトニンさ
But you acting young and you hella grown
君は少しでも若く見せようとしてるけど
君はめちゃくちゃ良い女だよ

I need you
君が必要なんだ
I'mma wait for my lil momma come home
俺は可愛い女の子がここに来るのを待ってるんだ
I want you
君が欲しい
Man, I swear to God, she gon' miss me when I’m gone
神に誓う 俺がいなくなったら彼女は俺を寂しがる
I need you
君が必要なんだ
I'm a lovesick fuck and it’s right but you wrong
俺は恋煩いにかかってるんだ
でも君は違う

I need you, I want you
君が必要なんだ
君が欲しい
Come over here
だからこっちにきてよ
I need you, I want you
君が必要なんだ
君が欲しい
I need you, I want you
君が必要なんだ
君が欲しい
Come over here
だからこっちに来てよ
I need you, I want you
君が必要なんだ
君が欲しいんだよ

Okay, she giving me love, but it fuck my energy up
彼女は愛をくれるけど 俺はどんどん元気になっていく
Every time it's finna be summer, only got the memories of us
毎回 夏みたいに盛り上がって
残るのは俺らの思い出だけ
And now we industry lovers, they making enemies of us
今の俺らは恋人同士
でもやつらを敵に回してしまった
I mean, sometimes we in public, they drain this energy from us
俺が言いたい事は
たまに 俺らが公に姿を見せれば
やつらが俺らの邪魔をしてくるって事
Visit Italia, be my señorita
イタリアに行って 俺の女になってくれよ
I-vee-tha or Eye-be-tha either way you need a visa
イビザのスペルは分からないが どうであれ 君にはビザが必要なんだ
I ain't talking 'bout MasterCards, debit cards either
マスターカードとかデビッドカードのことを言ってるんじゃない
Credit charge, Kermit the Frog, margaritas
クレジットカード払いにして マルガリータの沼を作ろう
Yeah, I heard she got a man, homie
聞いたよ 彼女に男が出来たんだって
Yeah, he wanna lay the hands on me
その男は俺を捕まえたいんだってな
But he should see the way she dance on me
でもそいつは 彼女が俺に踊ってくれるのを見たほうがいい
Yeah, wishing I ain't had no pants on me
そのとき俺が下着を履いてる事を祈ってるよ

I need you
君が必要なんだ
I'm a lovesick fuck
俺は恋煩いにかかってる
I want you
君が欲しい
I'm a lovesick fuck
俺は恋煩いにかかってるんだ

I need you, I want you
君が必要なんだ
君が欲しい
Come over here
だからこっちにきてよ
I need you, I want you
君が必要なんだ
君が欲しい
I need you, I want you
君が必要なんだ
君が欲しい
Come over here
だからこっちに来てよ
I need you, I want you
君が必要なんだ
君が欲しいんだよ

I need you
君が必要なんだ
I'm a lovesick fuck
俺は恋煩いにかかってる
I need you
君が必要なんだ
I'm a lovesick fuck
俺は恋煩いにかかってる
I need you
君が必要なんだ
I'm a lovesick fuck
俺は恋煩いにかかってる
I need you
君が必要なんだ
I'm a lovesick fuck x3
俺は恋煩いにかかってるんだ x3


0 件のコメント:

コメントを投稿