2017年6月18日日曜日

Urban Cone - Old School (translated into japanese/和訳)

'old school'というのは「昔のもの」という意味です。ただし、「古いけど魅力的」というニュアンスで使われます。そして'dig'は<古>で「好みだ」という意味になるとか。


Urban Cone - Old School


I love you x2
愛してる x2

She thinks that love is overrated
彼女は 愛はそこまでいいものじゃないって思ってる
She says she's heard it all before
彼女は僕に言うんだ 「またそれを言うの?」って
Keep saying chivalry has faded
今の男の人は優しくないの なんて言いながら
Girl I can't wait to prove you wrong
君が間違ってるって 照明したくてたまらないよ

I'll give you the world if you want
もし欲しいなら 君にあげるよ
Or we could take the top down by the coastline
それか 海岸近くを車のルーフを開けて走ってみる?
Kissing every red light
夕日の赤い光の中でキスしながら

Let me love you old school
昔の男のように 僕なら君を愛せるよ
I know you will dig it
君はそうして欲しいんだろ
Let me take you downtown Date night
夜のデートに 君をダウンタウンに連れて行くんだ
I'll make it
僕ならできるよ
Make it all about you
君のためにそうするから
Everything that I do
僕のすることは全部
Is to love you old school
昔の男みたいに 君を愛したいからなんだ
Let me love you old school
昔の男みたいに 君を愛させてよ

You tell me we are complicated
僕らは複雑だって君が言うから
So I bring flowers to your door
君の家の前まで 花束を持ってきたよ
Keep saying we will never make it
君は僕らが上手くいくはずなんてないと言い続けてる
Girl I can't wait to prove you wrong
でも僕は 君が間違ってるって 証明したくてたまらないよ

I'll give you the world if you want
もし欲しいなら 君にあげるよ
And we can count the stars in the bright night
それに 二人で明るい夜に星を数えることだってできるんだ
Kissing in the moonlight
月明かりの中でキスをしながら

Let me love you old school
昔の男のように 僕なら君を愛せるよ
I know you will dig it
君はそうして欲しいんだろ
Let me take you downtown Date night
夜のデートに 君をダウンタウンに連れて行くんだ
I'll make it
僕ならできるよ
Make it all about you
君のためにそうするから
Everything that I do
僕のすることは全部
Is to love you old school
昔の男みたいに 君を愛したいからなんだ
Let me love you old school
昔の男みたいに 君を愛させてよ

Let me love you old school x2
昔の男みたいに 君を愛させてよ x2
I'll give you the world if you want
もし欲しいなら 君にあげるよ
I want to hear you say woo
君が「woo」って言うのを聞きたいんだ
When the beat drops banging on the boombox
ラジカセから まさに音が流れ始めるってときに

Let me love you old school
昔の男のように 僕なら君を愛せるよ
I know you will dig it
君はそうして欲しいんだろ
Let me take you downtown Date night
夜のデートに 君をダウンタウンに連れて行くんだ
I'll make it
僕ならできるよ
Make it all about you
君のためにそうするから
Everything that I do
僕のすることは全部
Is to love you old school
昔の男みたいに 君を愛したいからなんだ
(I love you)
(愛してる)
Let me love you old school
昔の男みたいに 君を愛させてよ
(I love you)
(愛してる)
Let me love you old school x3
昔の男みたいに 君を愛させてよ x3
(I love you) x3
(愛してるよ) x3

0 件のコメント:

コメントを投稿