2017年6月20日火曜日

Calvin Harris - Feels ft. Pharrell Williams, Katy Perry, Big Sean (translated into japanese/和訳)

私の好きなKhalidとの楽曲も作ったCalvin Harrisの新曲です。
私はかれこれ5、6年ほど前、1DLiamが学園祭か何かのライブでCalvinの「I'm Not Alone」を歌ってる動画を見たことがあって、そこからCalvinのことを知ったのですが、何年か前にリリースした「Summer」や去年リリースしたRihannaとの「This Is What You Came For」も、好きでよく聴いてました。それに彼は、Taylorの元彼としても有名ですね。


Calvin Harris - Feels ft. Pharrell Williams, Katy Perry, Big Sean


Now nothing ever last forever, no
今の今まで 永遠に続いているものなんてないんだよ
One minute you're here and the next you're gone
君がここにいると思った次の瞬間には 君はもうここにはいない
So I respect you, wanna take it slow
だから 僕は君を尊重して 慎重にやっていきたいんだ
I need a mental receipt to know this moment at all
僕自身が この瞬間に起こること全てを知ることのできる証拠が必要なんだ

Do you mind if I steal a kiss? (Chop, chop)
君にキスをしても良いかい?
A little souvenir, can I steal it from you?
ささやかなお土産さ 君から盗んでも良いかい?
To memorize the way you shock me
君が僕に驚く様子を覚えておきたいんだ
The way you move it here (Hey)
ここで君がどう動くのか
Just wanna feel it from you (Hey)
君から感じたいんだ

Don't be afraid to catch feels
恋に落ちることを恐れないで
Ride drop top and chase thrills (Hey)
オープンカーに乗って スリルを追い求めよう
I know you ain't afraid about this (Hey)
君は 全然恐れちゃいないんだ
Baby, I know you ain't scared to catch feels
君は恋に落ちることに怖がっちゃいないんだ
Feels with me
僕と恋に落ちることに

I'm your window shopper, suck off of your novel
僕は君を眺めてるんだ 君を隅から隅まで舐め回すようにね
Unwind off your goggles, virtual (virtual) reality
君に仮想現実を見させてくれるゴーグルを取り払うのさ
It ain't what it cost you, it might be a dollar
いくらかかるとかじゃない もしかすれば一ドルの価値しかないかもしれない
As long as it shocks you, memory, electricity
それが君を驚かせたのと同じように これからは僕が 君も 君の思い出も 君が驚くようなものにしてみせるから

Do you mind if I steal a kiss? (Chop, chop)
君にキスをしても良いかい?
A little souvenir, can I steal it from you? (Oh, yeah)
ささやかなお土産さ 君から盗んでも良いかい?
To memorize the way you shock me (Yeah)
君が僕に驚く様子を覚えておきたいんだ
The way you move it here (Hey)
ここで君がどう動くのか
Just wanna feel it from you (Hey)
君から感じたいんだ

Don't be afraid to catch feels (Ha)
恋に落ちることを恐れないで
Ride drop top and chase thrills (Oh-oh-oh, oh)
オープンカーに乗って スリルを追い求めよう
I know you ain't afraid about this (Hey)
君は 全然恐れちゃいないんだ
Baby, I know you ain't scared to catch feels (Straight up)
君は恋に落ちることに怖がっちゃいないんだ (本当だ)
Feels with me (Woah)
僕と恋に落ちることに

Goddamn, I know you love to make an entrance
君は派手に登場するのが好きなんだ
Do you like getting paid or getting paid attention?
貢いでもらうのが それとも 注目を浴びるのが好きなのかい?
You mixed the wrong guys with the right intentions
良かれと思って 君は合わない男と付き合ってた
In the same bed, but it still feel long distance
だから 同じベッドにいても 心の距離は縮まらない
She's looking for a little more consistency
彼女は もっと一貫性を求めてるんだ
But when you stop looking you gon' find what's meant to be
でも君が求めるのをやめれば その意味が分かるはずさ
And honestly, I'm way too done with the hoes
本当だ 僕はめちゃくちゃ女と遊んできたから分かるんだ
I cut off all my exes for your x and o's
君からキスやハグをしてもらうのために 昔付き合ってた女たちと縁を切ったよ
I feel my old flings was just preparing me
昔女と遊び呆けてたのは このためだったんだって気がするよ
When I say I want you, say it back, Parakeet
僕が「君が欲しい」と言ったら オウムのように言い返してくれよ
Fly in first-class through the air, Airbnb
ファーストクラスで空を飛んで Airbnbを使って君のところへ
I'm the best you had, you just be comparing me to me
君が今まで付き合ってきた中で一番良い男は僕なんだ 僕とは誰も比べようがない
Imma 'at' this at you, if I put you on my phone
君をタグ付けして 君を撮った動画を僕が投稿すれば
And upload it, it'll get maximum views
めちゃくちゃ沢山の人がそれを観てくれるさ
I came through in the clutch with the lipsticks and phones
僕は今まで 自分の身体と携帯で ピンチを切り抜けてきた
Wear your fave cologne just to get you alone
君と二人きりになるためだけに 君の一番好きな香水を纏ってきたよ

Don't be afraid to catch feels
恋に落ちることを恐れないで
Don't be afraid to catch these feels
恋に落ちることを恐れないで
Ride drop top and chase thrills (Yeah)
オープンカーに乗って スリルを追い求めよう
I know you ain't afraid about this (I know)
君は 全然恐れちゃいないんだ
Baby, I know you ain't scared to catch feels
君は恋に落ちることに怖がっちゃいないんだ
Woah, woah, woah
Feels with me
僕と恋に落ちることに

Don't be afraid to catch feels (No, no)
恋に落ちることを恐れないで
Don't be afraid, baby
恐れなくていい
Ride drop top and chase thrills (Woah, okay)
オープンカーに乗って スリルを追い求めよう
I know you ain't afraid about this
君は 全然恐れちゃいないんだ
I know, I know, I know, I know
僕は知ってるんだよ
Baby, I know you ain't scared to catch feels
君は恋に落ちることに怖がっちゃいないんだ
Feels with me
僕と恋に落ちることに

0 件のコメント:

コメントを投稿