2017年6月20日火曜日

David Guetta, Justin Bieber - 2U (translated into japanese/和訳)

私は、この曲のVictoria's Secretlip syncビデオに出てくるモデルのSara Sampaioが好きです。本当に美人で、可愛くて。彼女はこのビデオの一番最後にも出てくるのでぜひチェックして見てください!


David Guetta, Justin Bieber - 2U

No limit in the sky That I won't fly for ya
君のために飛んでいく空に 限界なんてない
No amount of tears in my eyes That I won't cry for ya, oh no
君のために流す涙に 限界なんてない
With every breath that I take
僕が呼吸をするたびに
I want you to share that air with me
その空気を君と共有したいと思うんだ
There's no promise that I won't keep
僕が守らない約束なんて 存在しない
I'll climb a mountain, there's none too steep
めちゃくちゃ急な山だって 登ってみせるよ

When it comes to you
君のためなら
There's no crime
罪にはならない
Let's take both of our souls
僕らの魂を合わせて
And intertwine
絡ませて一つにさせよう
When it comes to you
君のためなら
Don't be blind
無視なんてしないで
Watch me speak from my heart
心から正直に話してる僕を見て
When it comes to you
君のためなら
Comes to you
君のためなら

Want you to share that
君と共有したいんだ
(When it comes to you)
(君のためなら)

Cupid in a line
列を作るキューピッド
Arrow got your name on it, oh yeah
キューピッドの持つ矢には 君の名前が入ってる
Don't miss out on a love 
愛を見逃さないで
And regret yourself on it, oh
ましてや それが理由で後悔なんてしないで
Open up your mind, clear your head
素直になって 頭の中を整理して
Ain't gotta wake up to an empty bed
空っぽのベッドで一人目覚めるのではなくて
Share my life, it's yours to keep
君と二人で これからの人生を歩んでいきたいんだ
Now that I give to you all of me, oh
僕の全てを君に捧げるよ

When it comes to you
君のためなら
There's no crime
罪にはならない
Let's take both of our souls
僕らの魂を合わせて
And intertwine
絡ませて一つにさせよう
When it comes to you
君のためなら
Don't be blind
無視なんてしないで
Watch me speak from my heart
心から正直に話してる僕を見て
When it comes to you
君のためなら
Comes to you
君のためなら

Want you to share that
君と共有したいんだ
(Share) When it comes to you
共有したいよ 君のために
Want you to share that
君と共有したいんだ

When it comes to you
君のためなら
There's no crime
罪にはならない
Let's take both of our souls
僕らの魂を合わせて
And intertwine
絡ませて一つにさせよう
When it comes to you
君のためなら
Don't be blind
無視なんてしないで
Watch me speak from my heart
心から正直に話してる僕を見て
When it comes to you
君のためなら
Comes to you
君のためなら

0 件のコメント:

コメントを投稿