2018年1月16日火曜日

Troye Sivan - My My My! (translated into japanese/和訳)


Shine on, diamond
輝いている ダイヤモンド
Don't make me wait another day
僕はまた別の日が来るのを待ちたいんじゃない
'Cause passion is passion
だって 感情は感情でしかなくて
You know it just as well as me
君だって分かってるだろ

Now, let's stop running from love
今すぐ 愛から逃げるのはやめようよ
Running from love
愛を拒むのを
Let's stop, my baby
やめようよ
Let's stop running from us
現実から逃げるのも
Running from us
僕らという現実から逃げるのも
Let's stop, my baby
やめようよ

Oh my, my, my!
I die every night with you
毎晩僕は君と眠りに着く
Oh my, my, my!
Living for your every move
君が僕の生き甲斐なんだ

Spark up, buzz cut
燃え上がって 消えていく
I got my tongue between your teeth
君の歯の間に舌を入れて
Go slow, no, no, go fast
ゆっくり いやそうじゃない 速くやろう
You like it just as much as me
君だって好きなんだろ

Now, let's stop running from love
今すぐ 愛から逃げるのはやめようよ
Running from love
愛を拒むのを
Let's stop, my baby
やめようよ
Let's stop running from us
現実から逃げるのも
Running from us
僕らという現実から逃げるのも
Let's stop, my baby
やめようよ

x2
Oh my, my, my!
I die every night with you
毎晩僕は君と眠りに着く
Oh my, my, my!
Living for your every move
君が僕の生き甲斐なんだ

Should be the last night ever
これが最後の夜になりそうだ
Should be the last night we're apart
僕らが離れ離れになる最後の夜に
Got my name on this treasure
僕の名前を君という宝物に残しておくんだ
On this treasure
君という宝物に

x2
Oh my, my, my!
I die every night with you
毎晩僕は君と眠りに着く
Oh my, my, my!
Living for your every move
君が僕の生き甲斐なんだ


Oh my my my!

0 件のコメント:

コメントを投稿