2018年2月5日月曜日

Camila Cabello - Havana ft. Young Thug (translated into japanese/和訳)


Havana, ooh na-na (ay)
Half of my heart is in Havana, ooh-na-na (ay, ay)
私の心の半分はHavanaにある
He took me back to East Atlanta, na-na-na
彼はEast Atlantaまで私を連れ戻した
Oh, but my heart is in Havana (ay)
でも私の心はHavanaにある
There's somethin' 'bout his manners (uh huh)
彼のマナーにはどこか気になってしまうわ
Havana, ooh na-na

He didn't walk up with that "how you doin'?"
彼は「調子どう?」なんて話しかけてこなかった
(When he came in the room)
(部屋に入ってきて)
He said there's a lot of girls I can do with
そのかわり
「俺には山ほど女がいるんだ」って言って
(But I can't without you)
(でも君じゃなきゃダメなんだ)
I knew him forever in a minute
すぐに彼の正体に気付いたわ
(That summer night in June)
(六月のあの夜のことよ)
And papa says he got malo in him
パパは彼に関わるなって言うけど
He got me feelin' like
私はこんな気持ちにさせられるの

Ooh... I knew it when I met him
会った時から気付いてた
I loved him when I left him
彼の元を去った時はまだ好きだったの
Got me feelin' like
こんな気持ちにさせられるわ
Ooh... and then I had to tell him
でも彼に言わなきゃ
I had to go, oh na-na-na-na-na
私は一緒にいられないんだって

Havana, ooh na-na (ay)
Half of my heart is in Havana, ooh-na-na (ay, ay)
私の心の半分はHavanaにある
He took me back to East Atlanta, na-na-na (uh huh)
彼はEast Atlantaまで私を連れ戻した
Oh, but my heart is in Havana (ay)
でも私の心はHavanaにある
My heart is in Havana
心はHavana
Havana, ooh na-na

Jeffery
Just graduated, fresh on campus, mmm
高校を卒業したてで 大学じゃあ新入りで
Fresh out East Atlanta with no manners, damn
East Atlantaをマナーも知らずに出て行った
Fresh out East Atlanta
East Atlantaを飛び出した
Bump on her bumper like a traffic jam (jam)
とりあえず最初に目を付けた彼女を口説き落とす
Hey, I was quick to pay that girl like Uncle Sam (here you go, ay)
見てろよ 俺はアメリカ人みたいにあの女を良い気にさせてやるよ
Back it on me, shawty cravin' on me
必ず俺の元に戻ってくる 良い女は俺を欲しがってる
Get to eating' on me (on me)
俺を欲しがってる
She waited on me (then what?)
完全に俺の思うがまま
Shawty cakin' on me, got the bacon on me (wait up)
俺をめちゃくちゃに求めてくる
This is history in the makin' on me (on me)
これが今も続く俺の歴史
Point blank, close range, that B
超至近距離から狙った獲物は逃さない
If it cost a million, that's me (that's me)
百万の首は まさに俺
I was gettin' mula, pretty baby
金なら稼いでる ほらな

Havana, ooh na-na (ay)
Half of my heart is in Havana, ooh-na-na (ay, ay)
私の心の半分はHavanaにある
He took me back to East Atlanta, na-na-na (uh huh)
彼はEast Atlantaまで私を連れ戻した
Oh, but my heart is in Havana (ay)
でも私の心はHavanaにある
My heart is in Havana
心はHavana

Havana, ooh na-na

0 件のコメント:

コメントを投稿